- درس ۱: Skeletons و سینماتیک
- درس ۲: پوست صاف
- درس ۳: خوشه و شکل ترکیبی deformers
درسهای برپاسازی نویسه: آمادهسازی برای درسها
برای اطمینان از کاری که شرح داده شد، منوی انیمیشن را انتخاب کنید. در غیر این صورت، دستورالعملهای این فصل فرض میکنند که مجموعه منوی انیمیشن انتخاب شدهاست.
تنظیمات برپاسازی نویسه ۱: مقدمه
بعد از اینکه سطوحی را که باعث ایجاد یک انسان، حیوان و یا دیگر شخصیت میشوند را مدل کنید، یک اسکلت ایجاد میکنید و آن را به سطح character's (به نام پوست) متصل میکنید.
یک اسکلت، ساختاری برای زنده نگه داشتن شخصیت فراهم میکند. زمانی که یک اسکلت در مایا ایجاد میکنید، یک سری استخوانها را با مفاصل در نقاط اسکلتی ایجاد میکنید که در آن شما میخواهید شخصیت خم شود یا خم شود. (شما میتوانید یک اسکلت را بدون داشتن یک ویژگی پوست جابجا کنید)
در این درس، تکنیکهای ایجاد یک اسکلت ساده برای شخصیت انسان را یاد میگیرید. یاد میگیرید چطور:
- مفصلها را برای یک شخصیت ایجاد کنید.
- اتصالات نام در the.
- هنگام ایجاد یک شخصیت از تقارن استفاده کنید.
- اتصال والد به اسکلت موجود.
- از تکنیکهای مع Kinematics برای ایجاد یک اسکلت استفاده کنید.
یادگیری نحوه پیوند یک شخ
آموزشهای ویدیویی ایجاد ,اسکلت ,شخصیت ,میکنید ,پوست ,نویسه ,استفاده کنید ,ایجاد میکنید ,منوی انیمیشن ,برپاسازی نویسه منبع
درباره این سایت