برای ایده‌های دیگر ، کاربران می‌توانند از طریق اقدامات فنی ( مانند رمزنگاری ) حذف شوند .

قوانین ثبت اختراع . مقاله پیشرفت Romer نشان داد که رقابت و excludability ایده‌ها چطور تعیین می‌شوند .

رشد اقتصادی .

۱۰۰

۰

درجه

کنترل

excludability

( درصد )

کالاهای ضروری برای کالاهای ضروری

ماهواره کد دار

پخش تلویزیونی

ماهی در اعماق اقیانوس

یک سیگنال GPS

R & D اصلی

یک تلویزیون

یک قوطی نوشابه نرم .

نرم‌افزار رایانه‌ای

یک دستور العمل آب شیرین

قضیه Pythagorean

شکل ۲ : کالاهای رقیب و رقیب

Romer معتقد بود که یک مدل بازار برای ایجاد ایده باید به این حقیقت اجازه دهد که تولید

از کالاهای جدید ، که مبتنی بر ایده‌ها هستند ، معمولا ً به سرعت در حال کاهش است : طرح کلی frst دارای یک طرح کلی است.

هزینه تولید مثل تولید مثل هزینه‌های جانبی بسیار اندک است . چنین ساختار هزینه‌ای نیاز دارد

که قیمت تمام‌شده را شارژ می‌کنند ، یعنی قیمت بالای هزینه حاشیه‌ای را تعیین می‌کنند ، بنابراین آن‌ها ابتدایی هستند.

به قیمت گزافی تمام شد . بنابراین شرکت‌ها باید دارای قدرت انحصاری باشند ، که تنها برای sufciently امکان پذیر است .

ایده‌های excludable . Romer همچنین نشان داد که رشد ناشی از انباشت ایده‌ها ، برخلاف رشد

با رانده شدن سرمایه فیزیکی ، لازم نیست بازده کاهشی داشته باشد . داخل

واژه‌های دیگر ، رشد ناشی از ایده‌ها می‌تواند در طول زمان حفظ شود .

نواقص بازار و ت در اصل ، دانش جدید ایجاد شده توسط تحقیقات موفق

و توسعه ، R & D، می‌تواند کارآفرینان و نوآوران را در هر جایی در جهان beneft و اکنون و

در آینده . با این حال ، بازارها به طور کلی به سازندگان دانش جدید برای دانش جدید پاداش نمی‌دهند.

به این معنا که تا زمانی که دانش جدید اجتماعی باشد ،

- R & D بسیار کوچک انجام می‌شود. علاوه بر این، به عنوان مشوق‌های بازار برای R & D به شکل

از انحصار طلبی ، معمولا ً مقررات ناکافی برای کالاهای جدید وجود خواهد داشت .

اختراع شد . تحقیقات بعدی نشان داده‌اند که چگونه نتایج بازار ممکن است مستلزم بیش از اندازه R & D باشند -

یا هنگامی که ایده‌های جدید بسیاری از frms موجود را در فرآیند تخریب خلاق ، یا هنگامی که

ایده‌های جدید باعث تقویت فناوری‌های مضر اجتماعی از قبیل استخراج بیش از حد و استفاده از آن‌ها می‌شود.

سوخت فسیلی و در نتیجه آسیب زدن به آب و هوا .

بطور خلاصه ، Romer نشان داد که بازارهای کنترل‌نشده تغییر تکنولوژیکی را تولید خواهند کرد، اما تمایل دارند

برای underprovide R & D و کالاهای جدید ایجاد شده توسط آن. پرداختن به این موضوع مورد نیاز

مداخلات دولت به خوبی طراحی‌شده ، مانند subsidies های R & D و مقررات ثبت اختراع. تحلیل او

می‌گوید چنین ت‌هایی برای رشد طولانی‌مدت ، نه تنها در یک کشور بلکه در سطح جهانی ، حیاتی هستند . همچنین

دستورالعمل‌هایی برای طراحی ت فراهم می‌کند : قوانین ثبت اختراع باید موازنه درست بین انگیزش را مورد توجه قرار دهند .

برای خلق ایده‌های جدید ، با دادن حق انحصار به توسعه دهندگان ، و توانایی دیگران

برای استفاده از آن‌ها ، با محدود کردن این حقوق در زمان و فضا .


آموزش‌های ویدیویی جدید ,کالاهای ,ایده‌های ,تولید ,دانش ,بازار ,دانش جدید ,ایده‌های جدید ,کالاهای جدید ,کالاهای ضروری ,آموزش‌های ویدیویی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

لسکوکلایه عکس سایت عاشقانه دانلود کده دکتر محبی کسب درآمد در منزل با درآمد مجازی مشاوره و اجرای ایمنی بازبینی وضعیت معماری بنا گرمایش برودت پارس طرحواره درمانی فناوری اطلاعات دانلود,دانلود نرم افزارموبایل,دانلود نرم افزارکامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود موزیک,دانلود فیلم