برای ایدههای دیگر ، کاربران میتوانند از طریق اقدامات فنی ( مانند رمزنگاری ) حذف شوند .
قوانین ثبت اختراع . مقاله پیشرفت Romer نشان داد که رقابت و excludability ایدهها چطور تعیین میشوند .
رشد اقتصادی .
۱۰۰
۰
درجه
کنترل
excludability
( درصد )
کالاهای ضروری برای کالاهای ضروری
ماهواره کد دار
پخش تلویزیونی
ماهی در اعماق اقیانوس
یک سیگنال GPS
R & D اصلی
یک تلویزیون
یک قوطی نوشابه نرم .
نرمافزار رایانهای
یک دستور العمل آب شیرین
قضیه Pythagorean
شکل ۲ : کالاهای رقیب و رقیب
Romer معتقد بود که یک مدل بازار برای ایجاد ایده باید به این حقیقت اجازه دهد که تولید
از کالاهای جدید ، که مبتنی بر ایدهها هستند ، معمولا ً به سرعت در حال کاهش است : طرح کلی frst دارای یک طرح کلی است.
هزینه تولید مثل تولید مثل هزینههای جانبی بسیار اندک است . چنین ساختار هزینهای نیاز دارد
که قیمت تمامشده را شارژ میکنند ، یعنی قیمت بالای هزینه حاشیهای را تعیین میکنند ، بنابراین آنها ابتدایی هستند.
به قیمت گزافی تمام شد . بنابراین شرکتها باید دارای قدرت انحصاری باشند ، که تنها برای sufciently امکان پذیر است .
ایدههای excludable . Romer همچنین نشان داد که رشد ناشی از انباشت ایدهها ، برخلاف رشد
با رانده شدن سرمایه فیزیکی ، لازم نیست بازده کاهشی داشته باشد . داخل
واژههای دیگر ، رشد ناشی از ایدهها میتواند در طول زمان حفظ شود .
نواقص بازار و ت در اصل ، دانش جدید ایجاد شده توسط تحقیقات موفق
و توسعه ، R & D، میتواند کارآفرینان و نوآوران را در هر جایی در جهان beneft و اکنون و
در آینده . با این حال ، بازارها به طور کلی به سازندگان دانش جدید برای دانش جدید پاداش نمیدهند.
به این معنا که تا زمانی که دانش جدید اجتماعی باشد ،
- R & D بسیار کوچک انجام میشود. علاوه بر این، به عنوان مشوقهای بازار برای R & D به شکل
از انحصار طلبی ، معمولا ً مقررات ناکافی برای کالاهای جدید وجود خواهد داشت .
اختراع شد . تحقیقات بعدی نشان دادهاند که چگونه نتایج بازار ممکن است مستلزم بیش از اندازه R & D باشند -
یا هنگامی که ایدههای جدید بسیاری از frms موجود را در فرآیند تخریب خلاق ، یا هنگامی که
ایدههای جدید باعث تقویت فناوریهای مضر اجتماعی از قبیل استخراج بیش از حد و استفاده از آنها میشود.
سوخت فسیلی و در نتیجه آسیب زدن به آب و هوا .
بطور خلاصه ، Romer نشان داد که بازارهای کنترلنشده تغییر تکنولوژیکی را تولید خواهند کرد، اما تمایل دارند
برای underprovide R & D و کالاهای جدید ایجاد شده توسط آن. پرداختن به این موضوع مورد نیاز
مداخلات دولت به خوبی طراحیشده ، مانند subsidies های R & D و مقررات ثبت اختراع. تحلیل او
میگوید چنین تهایی برای رشد طولانیمدت ، نه تنها در یک کشور بلکه در سطح جهانی ، حیاتی هستند . همچنین
دستورالعملهایی برای طراحی ت فراهم میکند : قوانین ثبت اختراع باید موازنه درست بین انگیزش را مورد توجه قرار دهند .
برای خلق ایدههای جدید ، با دادن حق انحصار به توسعه دهندگان ، و توانایی دیگران
برای استفاده از آنها ، با محدود کردن این حقوق در زمان و فضا .
آموزشهای ویدیویی جدید ,کالاهای ,ایدههای ,تولید ,دانش ,بازار ,دانش جدید ,ایدههای جدید ,کالاهای جدید ,کالاهای ضروری ,آموزشهای ویدیویی منبع
درباره این سایت