- انتخاب کنید.
- روش H inge را با استفاده از لبه راست، لبه ۱۰۵۷، به عنوان لولا تکرار کنید.
- scene را به عنوان mylightning۰۳.max ذخیره کنید.
- را نگهداشته، و هر یک از تیغههای پروانه را انتخاب کنید.
- دکمه etach D روی دکمه Edit G eometry را بزنید و سپس روی OK در دیالوگ باکس دی etach کلیک کنید.
توجه: هنگامی که پروانهها را رها میکنید، از طرف مقابل هواپیما ناپدید میشوند. این به این دلیل است که آنها دیگر بخشی از poly editable هستند که یک تعدیلکننده تقارن دارد که به آن اعمال شدهاست.
- C ورود پلی Editable را در دسته تعدیلکننده را شکست داده تا از سطح زیر شی خارج شود و سپس پروانهها را انتخاب کنید.
- کلید حذف برای حذف پروانهها را فشار دهید.
حالا رعد و برق وجود ندارد.
تیغههای جدید پروانه را اضافه کنید:
شما از فرمان ادغام برای اضافه کردن یک تیغه propeller جدید به مدل خود استفاده خواهید کرد.
- از منوی برنامه، Import> را انتخاب کنید.
دیالوگ باکس Merge Merge نمایان میشود.
- Browse to the \modeling\p38_lightning folder and double-click the file max.
دیالوگ باکس Merge - newprops.max نمایان میشود.
- شی Blade۰۱ را انتخاب کرده و روی OK کلیک کنید.
تیغه جدید پروانه در صحنه شما ظاهر میشود.
فعال کردن
آموزشهای ویدیویی merge ,میشود ,جدید ,پروانهها ,دیالوگ ,باکس ,انتخاب کنید ,دیالوگ باکس ,نمایان میشود ,باکس merge ,کلیک کنید منبع
درباره این سایت